הקונסול בארה"ב לשעבר: "הפגישה נועדה להפיג את החשש מאיראן"

    יונתן שורק 1 Comment on הקונסול בארה"ב לשעבר: "הפגישה נועדה להפיג את החשש מאיראן"

    קונסול מישראל בארה"ב לשעבר: "הפגישה עם המפרציות בסעודיה את החשש מאיראן והפגישה נועדה להפיג את החשש מהנושא האיראני. הכל אותה ארכיטקטורה. ביידן עומד כידיד למרות שמפלגתו פרוגרסיבית מדי הוא נחוש בעניין ארה"ב רצתה לצאת מהמזרח התיכון, כמו העזיבה של אפגניסטן. בסוף, מי שהחזיר אותה אלו רוסיה וסין"

    צילום: קובי גדעון/ לע"מ
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קונסול ישראל לשעבר בלוס אנג'לס, יקי דיין לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "הראינו את הדברים המשמעותיים, איראן בראש ובראשונה. נקווה שלא נזדקק לתקיפה צבאית אבל האיום הישראלי באופציה צבאית תלוי באמריקאים, מקווה שביקור זה עזר לקדם. נראה בפגישה עם המפרציות בסעודיה את החשש מאיראן והפגישה נועדה להפיג את החשש מהנושא האיראני. הכל אותה ארכיטקטורה"

    "אני חושב שביידן מעניק שלושה דברים: עומד כידיד למרות שמפלגתו פרוגרסיבית מדי הוא נחוש בעניין. שנית, קידום הנורמליזציה עם סעודיה באופן הדרגתי כמו טיסות עולי רגל למכה. יש היפוך מוחלט של המפלגה הדמוקרטית, הם אימצו את גישת נתניהו קודם כל נורמליזציה עם מדינות ערב – בהמשך יגיעו הפלסטינים".

    "קרה כאן דבר משמעותי, ארה"ב רצתה לצאת מהמזרח התיכון, כמו העזיבה של אפגניסטן. בסוף, מי שהחזיר אותה אלו רוסיה וסין, הוא צריך את הנפט האזורי. הנפט הוא ה-סיפור בארה"ב שיגרום לנפילה מפוארת בבחירות האמצע בארה"ב, סעודיה הופכת להיות רצויה ומחוזרת. הם יכולים להגדיל את ייצוא הנפט במיליון עד מיליון וחצי חביות ליום, זה יוזיל את מחירי האנרגיה, המלחמה באוקראינה לא הולכת להסתיים"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לביידן שהוא מסכים להיפגש עם מפגר מדופלם כמו לפיד ( להזכירכם, לא סיים י"ב.. ובלי תעודת בגרות…)